#191

Jag såg "dumpa honom" med Elsa och Issa ikväll. Klyshigt nog så stämmer filmens budskap, män och kvinnor tolkar ord och gester väldigt olika. Vi analyserade det så mycket att jag orkar inte spekulera i det mera. Elsas mamma hade även lagat en supergod fisk som jag åt av trots att jag hatar fisk och är vegetarian. Sen åt jag lite smågodis också, med gelatin i. Och nu bara spyr jag. Jag tror inte att det är fysiskt, dvs att min kropp inte är van animaliskt protein. Kanske ligger det psykiskt ihopp om att vara princifast. Jag ska inte äta mer utav något som levt kan jag konstatera nu. Hur gott det än är.



Nu ska jag lägga mig och läsa nya cosmo UK innan jag sommnar!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahahaha minns inte flickans (ska iaf föreställa en flicka), men det va Emmys kompis lillasyster! Snarlik Lotta på bråkmakargatans pappa?

2009-11-17 @ 12:31:53
URL: http://matildathuren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0