#187


Här en liten videoblogg från igår! Kommentera gärna vad ni tycker! *Blink*

Kommentarer
Postat av: Mikael

Du är galen...

2009-11-15 @ 22:25:20
Postat av: Bellabaloo

SPRIT FÖR HUNDRA KRONOR TACK!!!

2009-11-16 @ 08:07:30
Postat av: Roberth

Är du efterbliven?

2009-11-16 @ 08:52:48
Postat av: j

En riktig stureplans brutta! cool tjej

2009-11-17 @ 04:53:45
Postat av: Fahdi

Stureplansbrutta? Hon är nog fett norrländsk och talar riktigt brett på riktigt. Men hon är ju inte på riktigt heller så. Det är mitt tips

2009-11-18 @ 15:06:32
Postat av: Mathilda

"Fahdi" mitt tips till dig är att ta tag i ditt liv och göra något åt din tragiska livsituation. Flytta från Lycksele kanske?



Detta klipp är värkligen inte tillgjort. I promiiisee. Det är på så blodigt allvar! Jag är visst så på riktigt!!!!!!! VAD FAN SÄGER DU ?!?!

2009-11-18 @ 18:38:02
URL: http://mwmw.blogg.se/
Postat av: mitt namn är kalleboy

haha Mathilda, du är från lycksele, alla från lycksele vet att du egentligen pratar som en fet jävla norrlänning, plus att du va mobbad här i lse, du är den mest tröga personen jag träffat. att bara se hur fan du håller på, gör mig illamående. haha skaffa ett liv. och nej, jag är verkligen inte avundsjuk på dig. så du behöver inte använda det som ett försvar. puss

2009-11-18 @ 23:51:15
Postat av: Mathilda

"Kalleboy". Som du säkert förstår så är "vad alla tycker om mig i Lycksele" inte särskilt relevant för mig. Om jag gör dig illamående så är det på egen risk du går in på min blogg. Att du dessvärre även tar dig tid att kommentera bekräftar däremot bara hur mycket du bryr dig.



Vad ska jag säga? Long time no seen. Tänkte på dig häromdagen och saknar dig något fruktansvärt.

2009-11-19 @ 00:30:21
Postat av: Matilda

Kära Mathilda, jag hoppas verkligen att du driver med mig och att du försöker göra en parodi på kissie?! Annars måste jag nästan meddela att detta kan vara slutet på våran vänskap..

2009-11-19 @ 12:27:05
URL: http://matildathuren.blogg.se/
Postat av: mitt namn är kalleboy

Mathilda, du är en bluff! roligt att skaffa vänner genom att försöka vara någon annan?

2009-11-20 @ 17:45:14
Postat av: Mathilda

Ja verkligen. Jag lever på en lögn. Du känner mig så djupt. Jag lever i en fasad så mina vänner vill vara vän med mig. Hahahaha jag dör nu :) du menar alltså att jag inte är mig själv med mina vänner? kan du berätta något mer om mig eftersom du känner mig så pass väl?

2009-11-20 @ 19:18:59
Postat av: Fagel

Fucking hell Mathilda... Jag kan itne se klippet för det är borttaget. Jag känner inte dig men har följt din blogg länge och jag tycker den är fullkomligt underbar. Så jag har svårt att tro att nått du sa eller gjorde i den filmen kan förstöra den imagen du bygg upp i mina ögon. Du är kvicktänkt, rolig, ärlig och fräck och det gillar jag. Om klippet nu var ett skämt, eller ett försök att göra något annrolunda så snälla förändra dig inte. Videoblogga gärna men håll dig kvar vid den charmiga, roliga, fräcka, käcka goa tjej du verkar vara. Fortsätt för guds skull att underhålla.

2009-12-22 @ 18:11:47
URL: http://fraggelberg.blogg.se/
Postat av: linnea

Haha alltså har du blivit flashbackkändis, mathilda? Snacka om att det finns många med mycket till liv. Idioti. Ja alltså "alla i lycksele vet det och det" HAHA seriöst hur gamla är människor?!?!? jag får magknip

2009-12-22 @ 23:23:56
URL: http://linneah.devote.se
Postat av: Mathilda

Fagel,



Jag gjorde en liten parodi på kissie/amandavardet samtidigt som jag var asfull och bara pratade med iiii och mmmmiimmmm och tjattrade på om massa saker. De var kul att det var människor som inte fattade att jag var oseriös. Dock så fattar jag inte själv varför klippet är borta. Kanske har min kille, som för all del inte är min kille raderat det. Han tyckte nämligen att jag var extremt pinsam och har lösenorden, men jag tror inte det. Då skulle han sagt något.



Fan vad kul att du gillar min blogg så mycket! :)



Och Linnea, det känns som den här cooola lycksele personen är is GRÖN?

2009-12-23 @ 00:32:11
URL: http://mwmw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0