#175


bild, från lovebook tror jag?

Jag har ett konstigt luktminne, luktar någon som någon annan jag känner blir jag jätteförvirrad och får lite panik. Eller så får jag bara flashbacks och minns sådant jag annars inte skulle minnas. Häromdagen så stod jag i kön bakom en man, som luktade någon ettrig billig parfym. Vips så kände jag samma känsla som för ca. sex år sedan och kom ihåg en massa exakta detaljer från det året och den tiden då jag var super förtjust i en kille som luktade exakt så.

Doftar någon miss dior cherie så längtar jag efter Issa och vill ringa henne akut. Min lancome magnifique är egentligen den godaste doft jag vet, men den ger mig bara flashbacks till förra hösten så att jag blir deppad. Känner jag minsta odör från Kylie Minouge så får jag panikångest och vill gråta, den påminner mig om allt jag inte vill komma ihåg. Däremot så får min Marc Jacobs daisy parfym mig på bra humör då den brukades som mest då allt var så bra som det var möjligt att vara. Doften av regn och lera ger mig festival vibbar och lyckorus, och idag så luktade någon/något som någon jag tycker väldigt mycket om och då greps jag av en enorm längtan.

Alltså den dagen jag köper lola , måste jag veta att kommer bli perfekt. Jag vågar inte använda min nya rain just nu för att jag är rädd att den ska påminna mig om Tyresö eller något annat otrevligt i vardagen just nu. Fast å andra sidan så påminner mina parfymer mig om olika livseror i helhet. Lite som ett nytt kapitel för varje parfym.

Fan vad det här blev långt och osamanhängande. Godnatt nu.

Kommentarer
Postat av: Teflån-napprapaten

Får jag stoppa min erigerade penis i din vagina för att senare utsöndra mitt sädesslag in i din livmoder och berfrukta dig med ett kärleksbarn?

2009-11-11 @ 03:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0