#172


Idag så kom jag att tänka på att Issa har världens snyggaste lår och rumpa. Precis som jag vill ha! Från och med nu kommer jag äta precis det Issa äter och träna precis som Issa gör. För varje gång jag äter chips eller någon annan fett-craving så sätter jag in ett minimum belopp, 100:- på mitt botox-fettsugning-framtidaplastikoperations konto. Antagligen så får jag snygga lår, eller blir stenrik och kan fettsuga dem. Vattentät plan!

Bildvalet är inte motiverat. Den föreställer Isabella. Hittar ingen på hennes lår. Men dem är slanka och vältränade och så har hon världens plutrumpa!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Jävligt snygg bild på Issa. Och jag håller med, Issas kropp är fantastisk!

2009-11-11 @ 02:05:32
URL: http://filippaberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0