#167

Idag så flög mamma ned hit. Vi käkade på tacobar. Så jääävla gott. Hela hälgen så har jag inte lämnat dörren och bara ätit massa äckliga saker jag hade i kylen. 

Mamma berättade att hon och morfar tidigare i veckan varit och handlat när dem träffat en bekant till morfar som tydligen träffat mig i vintras då jag jobbat. Morfar presenterade mamma, varav gubben påstår " - Nej men oj du ser ju yngre ut än din dotter!" Snälla någon bekräfta att detta inte stämmer?! Nog för denna man endast träffat mig i mitt värsta tillstånd. Arg, osminkad, odushad med håret i en knut samt byggarbyxor och halva mig i målarfärg.




Mamma är egentligen här pg av jobb, och jag hade fattat det på henne som hon löst det med hotell. Det hade hon gjort, men bara de dagar hon jobbat. Det blev liksom en suprise att hon skulle bo hos mig! Vilket inte är så jätte smidigt då jag bara hyr ett rum för tillfälet. Vi fick bjuda på fika för missförståndet! Jag känner mig som en elefant. En rynkig elefant som är över 41år. Ikväll så satte jag in en hundring på mitt botox-fettsugning-framtidaplastikoperations konto. Det gäller att spara i tid. Det värkar som jag är på hal is. Efter denna vecka ska jag svälta fram till sommaren och börja smörja in mig med rynk-kräm.

Kommentarer
Postat av: sollero

ska inte du börja banta?

2009-11-09 @ 15:45:35
Postat av: Mathilda

jo det ska jag! haha

2009-11-09 @ 19:51:49
URL: http://mwmw.blogg.se/
Postat av: Teflån-napprapaten

Du ser lite små jätte ruskigt gammal ut om jag ska va helt ärlig...

2009-11-10 @ 01:55:34
Postat av: Mathilda

Du menar på bilden?!?! Det är min mamma.

2009-11-10 @ 09:16:21
URL: http://mwmw.blogg.se/
Postat av: Teflån-napprapaten

Aa...fast näe?

2009-11-10 @ 19:23:09
Postat av: Mathilda

hahaha

2009-11-11 @ 00:06:29
URL: http://mwmw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0