#148

Igår hängde jag med Filippa hela dagen, vi snackade skit, såg SATC och åt godis fram till söndagsfikat med Elsa, Boa, Filippa, Felicia, Robert & jag. Elsa var just hemkommen från New York och vi allihopa var sjukt nyfikna på shoppingen!


Marabou NYHEET!! Vinter edition, den smakar preciis så som jul luktar.


Boa hade fått en päls, så hon såg ut som en säl med spasmer! Dock så kan den bli väldigt fint efter jag hjälpt henne sy till den. I nuläget är den stor som ett tält på henne. Haha.


Vi åt också minibananer. Såna använder man till att mata elefanterna med i Thailand.


Felicia & Robert!

Kommentarer
Postat av: Robert W. Loos

du kunde inte möjligtvis ha tagt bort mina röda ögon först?



men tack för länken! ;)

2009-11-03 @ 02:12:57
URL: http://cafe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0