# 282 - annandagen




Vi gick inte alls till stures, utan till en hårdrockspub där drinkarna hette barbie utan trosor och fuck me im famous. Man tar seden dit man kommer, jag blev full och dränkt i öl, headbangade så att mitt löshår flög av, råkade även knocka en kille som blev tvungen att springa in på toan för att kräkas. Jag fastnade med mina marc jacobs klackar i trägolvet men ägde förövrigt dansgolvet. Jag skulle fan kunna vara född till rockstar!!

Då de slutligen stängde detta antichrist-mas ställe så hoppade vi in i en taxi till Hells Kitchen där vi dansade tills stängning och alla kastade snöbollar på Filippa. Jag har aldrig varit med om så mycket parningsdans, men dock så gillar jag det!  Sedan så antibanta vi allihopa och käkade på Mcdonalds där jag hittade ett kvart i sex ragg som jag delade en taxi hem med, eftersom vi skulle båda två åt samma håll.

Jag bestämde fnittrandes att jag kunde följa med hem till honom, väl där så greps jag av panik då han var i särklass den töntigaste man jag träffat, så när han gjorde lite förstiktiga närmanden sprang jag hem, två kvarter barfota i slask.

Närmare sjutiden var jag hemma och vaknade nu sedan upp med jävligt dålig verklighets uppfattning, barbystad på golvet. Verkligen synd att jag inte fottade mer igår, de två ovanstående bilder är de som finns, samt diverse posebilder på mig själv inne på damernas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0