# 278 - lite nyårslöften



JAG SKA:

 1. Inte gå ut med fult ( tunt, utväxt, kort) hår. Jag ska kamma det varje dag, föna, vårda, använda hela jävla redken serien, toppa det var 6e vecka och inte bleka det.
 
2. Aldrig någonsin bära djup uringning med tuttar upptryckta till hakan. Det är så jävla fult. 

3. Slänga mina strumpbyxor så fort de blir minsta hål i dem.

4. Inte visa mig för folk då jag är kritblek i hyn.

5. Sluta göra skumma poser på bild ( särskilt om det är på andras kameror).

( och aldrig kombinera mina kläder så fult. ) Jag vill dö för att denna bild är 2månader gammal och inte 2år. Hur fan tänkte jag? Slutiest wiiiiiiiiins !

Kommentarer
Postat av: mmjju

6. banta ??

2009-12-26 @ 14:35:44
Postat av: Fagel

MMJJU: Det där var en ovanligt korkad kommentar...

2009-12-29 @ 07:30:38
URL: http://fraggelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0