#15

Jag har en en jävla förkärlek till att blotta mig för grannar och elda i mikrovågsugnar. Nu ikväll så höll jag på att vaxa mig för fullt, men vaxet stelnade efter ett tag så jag micrade det. Går på toa och glömmer sedan bort vaxet tills jag känner hur det stinker bränt. Vaxet har exploderat och vaxburken smultit, jag får panik och står iklädd endast bh och försöker ta rätt på så mycket vax som det går, i köket alltså. Jag tänkte inte alls på att det är loftgång, alldeles ljust ute och persienerna var uppdragna. Så jag står i princip nakenfis mitt i köket med grönkletigt kön då mina grannar, ett par i 65+ års åldern går förbi och tittar in. Och ja, genom att tyda deras miner. DEM SÅG!



 Inte heller var det första gången jag blottade mig inför nya grannar, när jag var nyinflyttad i Umeå bodde jag i några månader på Ålidhem, bottenplan. Hade just dushat, gick omkring i trosor och satte mig vid datorn, på msn hette alla "snööö ute" så jag sprang till fönstret, drog upp persienerna, log och kollade ut på snön. Vinkade glatt till mina grannar som stod utanför och upptäckte sedan att jag glömt sätta på mig en t-shirt och stod med bara bröst.

Nu ser jag ut som en aileen då jag spilt vax över hela mig + hela köket, det ser ut som fan! Måste skynda mig skura upp ordentligt nu.


Kommentarer
Postat av: ida

det är aldrig fel att blotta sitt kön

2009-08-24 @ 10:19:42
URL: http://idawinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0