#11


Det gick bra i skolan, värkar vara bra klass! Nu ska jag bada, har köpt halvlitersförpackning av shampoo och inpackning. Det är 500ml, och man använder 5ml/dush. Alltså med närmare beräkning kommer det räcka nästan två år för mig. Investering! Dock så brukar Boa dra i mitt hår, se bekymrad ut och rynka på näsan för att sen dra det där obligatoriska frisörsnacket som jag inte alls lyssnar på. Inpackning, toppar, utväxt, färg, äckligt löshår, ojämt blaablaaabla. Och då låtsas jag att det är med flit jag har naturliga dreads bara för att slippa höra hur extremt viktigt det är att jag ruinerar mig på redkens serie, med serum från keraste osv,osv,OSV!

Kommentarer
Postat av: Robert W. Loos

hm. då skall vi inte tala om vad hon gör med sitt eget hår (förlåt Boa!)

2009-08-28 @ 01:09:08
URL: http://cafe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0