#223

Det här är i särklass värsta dagen i mitt liv. Jag är nog nära på att få ett nervous breakdown. ALLT BLIR SÅ JÄVLA FEL. Jag kan inte räkna upp alla cp klantiga och irriterande sakerna jag råkat göra idag. Ikväll så dog batteriet på min mobil. Laddaren innelåst hos Amalia och hon är borta med nyckeln. Eftersom vi är sambos från och med idag så åkte jag från henne direkt efter jobbet. Med täcke och kudde tänkandes på allt sorgligt i världen. Så kommer jag till porten och konstaterar att det är för sent och portkoden slutat fungera för flera timmar sedan. Eftersom min mobil är död så kunde jag inte ringa heller. Jag lade mig därefter ned på marken för att dö. När tillslut några gulliga tjejer kommer ut så ringer de sin kompis som fick öppna portarna. Väl inne laddar jag mobilen och kommer inte ihåg PIN koden så simkortet spärras och jag måste nu ange en puk kod som jag inte har. Nu sitter jag i köksfönstret, röker och grinar lite. Fast jag strängt förbjudit inomhus rökning själv. Toooomoorrow its another day!

Kommentarer
Postat av: Fagel

Idag är morgondagen vi oroades oss för igår. :) Upp med hakan. Det kan bara bli bättre.

2009-12-01 @ 08:31:37
URL: http://fraggelberg.blogg.se/
Postat av: linnea

åh, vilken jäkla skitdag :( men det finns bättre dagar, illa bara att man inte riktigt minns dem när man har såna dagar!

2009-12-02 @ 08:05:01
URL: http://linneah.devote.se
Postat av: Fagel

Nu är det inte utan att vi börjar sakna dig lite...

2009-12-03 @ 15:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0