#184


Pose! Mitt hår var blött och vidrigt, mitt linne för långt så jag blottade BH:n hela kvällen.

Jag åt två mackor + en kopp kaffe under hela gårdagen. Då jag egentligen är världens matvrak så är det extremt lite. Sedan ett glas sprit på det och mina 158cm. Jag blev aspackad! Först var vi på treat tror jag det hette, ett litet sunkigt ställe på söder, där Sofies killes band spelade! Vi blev kvar där lite längre än planerat. Vi skulle egentligen ut och dansa men bestämde oss för att hänga med några på en krog istället. Jag blev nekad att komma in på tre pubar. "För full" sa vakterna. Detta var alltså sunkiga ställen, och jag var inte alls för full, bara extremt fnittrig! Fjärde krogen var dock jävligt nice!

Jag vet inte hur smart det skulle vara att berätta vad som egentligen var roligast. Skulle jag lägga upp min videoblogg från inatt, eller de andra fyllefilmerna så skulle min bloggstatistik ökas drastiskt. Jippikajej!

Mitt jävla kamera batteri och mobil batteri hade dött då jag in mot morgonkvisten slarvat bort de andra, då träffade jag en gatumusikant som spelade så fint att jag stod där och grät i tjugo minuter och gav sedan honom alla mina pengar. Vilket kanske inte var så taktiskt då jag är en fattig student.

Hursom jag och Bellaballoo hade återigen en oförglömlig natt tillsamans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0