#261 - linneas skor

Min blogg handlar jävla mycket om vad jag drömmer om nätterna, min hjärna lär vara extra fantasifull under sömn. Linnea blev kär i ett par skor som tagit slut i Götet så jag skulle eventuellt köpa de här i Stockholm åt henne snackade vi om igår.

Inatt så började det med att jag sprang till thaimatkiosken här brevid blecktornsparken där jag fick låna en knallgrön moped som jag körde i illfart in på NK för att leta åt dinsko, när det gick upp för mig att det inte ligger en dinsko butik i NK så körde jag på bakhjulet längs folkmassan på drottning gatan och skreck könsord i frustation. Plötsligt så närmade jag mig Isabella och Elsas gata ( där Linda Rosing också bor ), varav jag får syn på henne och vill att hon ska signera Linneas skor. Jag övertalar henne att följa med och vi lägger hennes bebis i hjälmfacket och kör iväg. Slutligen kommer vi fram till en butik, vette gudarna var den ligger där vi ska köpa Linneas skor, men helt plötsligt går ett brandlarm och vi måste springa ut, sedan stängs gallerian och det blir kväll. Då tar jag med mig Linda Rosing på broder tuck för att ta en drink. Jag blir asfull och vi debatterar om hurvida det är okej med "barnförbud" på caféer etc. Jag pratar högljudt om hur dumt det är med skrikande snorungar och Linda Rosing bli skitförbannad på mig, och konstarerar att hon har allas telefon-nummer, vilket också innefattar jultomten. Hon hotar med att ringa jultomten och berätta att jag misslyckats med mitt mission, att fixa skorna till Linnea. Jag faller i tårar och vaknar sedan upp för att grubbla lite över om jag verkligen har alla hästar hemma.


Men nu då jag går in på Linneas blogg, så möts jag av denna bild. ( Hoppas det var okej att jag print screenade den ) Hon fixade det själv! FUCK YOU Linda Rosing och jultomten..!!


Kommentarer
Postat av: linnea

Hahahah!! Jag är imponerad över att du var så engagerad i mitt skoletande! Haha och tur var det väl att Linda inte fick signera skorna då hade de ju blivit förstörda ;) hihi

2009-12-19 @ 00:18:20
URL: http://linneah.devote.se
Postat av: Filippa

Hahahahaha Mathilda jag älskar dina drömmar

2009-12-20 @ 21:51:43
URL: http://filippaberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0