#238


Häromdagen så kom jag på att jag glömt ta mina p-piller, i ett år. Jag snubblade över en gammal karta med några piller kvar så jag började svälja dem igen. Sprang igår och hämtade ut nya. Bara för kul så högläste jag foldern med eventuella biverkningar. Man kan få gonorre, bli förlamad, svamp, åderbråck, ökad svettning, knölar i brösten, och diverse hemskheter. Men de vanligaste biverkningarna är huvudvärk, humörsväningar samt acne.

Dock så har jag käkat dessa piller i flera år utan en minsta biverkning. MEN jag är lite hyprokondriker så idag har jag legat i sängen med tok ont i huvudet och velat kräkas upp pillerna. Detta är nog psykiskt. Dock så tar jag tar livet av mig om jag får åderbråck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0