#235


Jag är så pissigt jävla less på er fittiga människor som utsätter era marsvins-stora hundar för en sådan säkerhetsrisk att ni låter de springa okopplade på gatan MITT INNE I STAN. Det är en bara en tidsfråga innan någon kommer rusha förbi i stress och trampa ihjäl en stackars liten hund. Ni är dumma ihuvudet, djurplågare, säkert barnarövare och allt annat vidrigt jag kan kan komma att tänka på.

Hela söder kryllar av stackars små djur som springer omkring utan pli. DET FINNS EN LAG SOM SÄGER ATT MAN FAN SKA HA SIN HUND KOPPLAD. Detta säkerligen i hänsyn till hundrädda, men nu reagerar jag främst på risken som dessa minihundar utsätts för. Har ni ett behov av att låta era hundar springa okopplade flytta för i helvetet från stan, in i skogen och stanna där. Trafiken, andra lösa hundar och förbigående människor skulle kunna ta livet eller skada hundarna.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Garanterat utnyttjar dem bara hunden för att slippa betala med sin kropp om dem skulle åka dit också, jävla tattare!

2009-12-10 @ 16:11:07
URL: http://matildathuren.blogg.se/
Postat av: alaarcon

VART har du hittat dina skor?! ;O

2009-12-11 @ 00:57:56
URL: http://alaarcon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0