#232



Jag är arg. Pissigt arg. Jag vill slå någon, vilket jag troligtvis måste göra i tunnelbanan då jag ska dra iväg och jobba. Jag fattar inte vad det är med skanstulls tunnelbane-uppgång. Det är tjockt med människor gämt fast det inte är en särskilt central punkt. Alla går tillsamans i en klunga,  både illaluktande pensionärer och tattarkids som om de allihopa tillhörde samma gäng. Då jag alltid måste springa och möts av denna trupp jävliga människor så är de ständigt närapå att trampa över mig. Därför måste man vara berädd, styra de med hjärnhand OCH smälla till alla i sin väg tills man väl sitter på tåget. Ibland så blir jag slagen tillbaka. Jag undrar verkligen varför det inte är mer upplyst om tunnelbanevåldet?

Kommentarer
Postat av: elsa

så vacker!!

2009-12-08 @ 16:20:45
URL: http://elsaboa.blogg.se/
Postat av: Filippa

hahaha skön mathilda. superfin bild oxå!

2009-12-11 @ 02:52:26
URL: http://filippaberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0