#71

I onsdags så skjutsade dörrvakten hem mig, bjöd till och med på mcdonalds samt höll mitt hår då jag kräktes, masserade min fotled och isade den. I en svart jaguar. Vem fan jobbar som dörrvakt och massageterapheft om man har en splitter ny jaguar och en fyra på Kungsholmen för sig själv? Idag så fick jag höra att det är allmänt känt att han har våldtagit och sexuellt utnyttjat massa fulla tjejer. Ganska lägligt jobb han har i sådanna fall. Knappast att han behöver dessa jobb. Jag menar vem fan bär upp en full tjej på en vindsövervåning som dagtid är resturang för att isa foten?! Vem håller håret på någon man inte känner? Vem kör till Tyresö klockan 04.30 då man bor på Kungsholmen? Vilken tur att det inte hände något. Tack gode gud att jag var relativt nykter då jag blev hemskjutsad och att jag snabbt hoppade ur bilden. Jag som tänkte fy vilken genom snäll människa. Han var ganska sliskig men inte så att det var oroväckande. Ibland är jag så fruktansvärt blåögd! Han hade ju hur lätt som hälst kunnat mörda mig.

Sen när jag kom hem ikväll, kring 20-21 tiden så står en svart jaguar vid parkeringen till min port. Jag går en omväg och in från andra sidan. Triggar mig själv till att bli livrädd. Visst det kaaaan det ju vara så att det är någon annans bil. Jag var ju rätt full, men sannolikheten med en svart jaguar i Tyresö en tisdagskväll känndes inte särskilt lovande. Så jag grinar litegrann, låser upp, inser att hela lägenheten är iskall och balkongdörren står på vidgavel. Igårkväll när jag gick hemifrån så vet jag att jag inte lämnat den öppen och ingen har varit här sedan dess. Dörren går att låsa upp utifrån, men jag bor på tredje våningen så det är i princip en omöjlighet att det skulle ha varit dörrvakten då han såg ut som en sumo-brottare av ej så smidig variant. Jag blir ändå väldigt nojig, sitter vid datorn och kramas med Cleo som jag ikväll är hundvakt åt. Helt plötsligt så låter det något från min ytterdörr så hon springer dit och tokskäller konstant i 10 minuter. Jag skriker men ingen värkar vara där. Cleo lugnar sig och kommer tillbaka till mig.

Sen kom jag på vad jag hört hos Issa då jag vaknade hos henne imorse, -"Batmans bil från batman filmerna står parkerad nere på gatan, ni måste kolla på den tjejer". Som sagt, vem skulle obemärkt kunna ta sig in på min balkong om inte Batman? Jag var säker på att tiden var kommen, jag skulle nu dödens dö. Bilen var ett tecken på att detta var min sista dag i livet. Jag greps av extrem panikångest, gråter floder, tar cleo under armen och gömmer mig bakom soffan i vardagsrummet, tar hemtelefonen och ringer det enda nummer jag kan utantill - Isabellas. Som aldrig svarar i telefon om det är livsviktigt. Aldrig. Grattis min vän, du har ett långt tjutande grin medelande på din telefon som jag hoppas då får väldigt dåligt samvete avnär du lyssnar på!!

Efter ett tag så går jag tillbaka till mitt rum, skriver till alla på msn och försöker få uppmärksamhet. Alla säger -" sen, imorgon, ska sova nu, sluta du fantiserar, så typiiiiskt dig att få för dig något sådant. "NI FATTAR INTE! Jag kanske är död imorgon. Lever jag så ska jag söka upp både terepheaut och en drömtydare/medium för en blodig skilsmässa mellan mig och Batman. Jag fattar inte, dessa ständigt återkommande drömmar måste ju betyda något. De skrämmer nästan livet ur mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0