#98

Mitt hår är så jävla äckligt att jag vill dö då jag ser det. Jag har utan att överdriva ca 1 dm utväxt. Jag vet att håret var slitet, men fyfan för att jag klippte page i våras. Mitt hår är nu axel långt, tovigt och äckligt. Jag hatar att det är alldeles för ljust och ser billigt ut. Min svarta peruk som numera är barbiehår ser till och med bättre ut!!

Jag har tre alternativ:

1. Raka av håret och skylla på cancer. Pluspoäng då för att jag får massa uppmärksamhet och medlidande. ( OCH att jag förstör Boas pr för all framtid, ska stå utanför hennes salong och bara - hoooooooon gjorde det. ) - att det blir kallt i vinter.


2. Köpa peruk tills jag kan fixa till det ordentligt. + att jag kan få superfint hår på bild. - folk jag träffar irl men inte känner kommer tycka att jag är en skumm typ.

3. Låta det vara som det är. Älta det varje dag. Upprepa samma citat som jag sa då jag var typ 15 år och ganska full - " Alltså jag LOVAR, jag ser INTE ut såhär egentligeen!! ". + folk kommer ta mig som 14-15 år, så att då mina kompisar fyller 30, tror alla att jag är runt 25. Minuspoäng är väll det att det inte kommer funka att ha en bad hairday varje dag och ingen kommer att tro på att jag är snygg egentligen.
( När denna bild togs förra hösten, så lovade jag mig själv att aldrig se så jävlig ut igen. Nu ser det fan nästan värre ut! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0