#97

Jag blir inte provocerad av Kissie, Anna Anka eller någon annan mediekåt blondin som säger allt för pr. Däremot blir jag skogstokig av mesiga tjejer som gämt ska vara jättesnälla, gulliga, trevliga och gämt göra rätt för sig. Bebis-röst, rosa moln samt falskt fnittriga tjejer. Det är inte på riktigt. Jag försöker säga till mig själv att jag inte har rätt att döma. Det spelar ingen roll. Jag hatar dessa tjejer. Jag vill inte att de ska få födas eller finnas till. JÄVLA äckel Hilary fjant tjej Duff har förstört hela Gossip Girl serien. Jag vill kräkas på henne. Jag är säker, till tusen procent att hon som person är ännu mer löjlig och på låtsas än i sina filmroller. Jag blir arg på mig själv över att jag blir så upprörd. Men Hillary Duff i gossip girl går inte ihop..

Kommentarer
Postat av: alaarcon

kunde fan inte hålla med mer. Hon är så jävla B så det är fan löjligt. Jävla Hillary!

2009-10-08 @ 16:36:04
URL: http://alaarcon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0