#91

Woho, jag är hightech, jag klurade ut hur man gör då det inte funkar! ( Issa har världens tjusigaste paraply som hon snott från avlägsen 5 årig släkting typ! ) Issa sov hos mig inatt, vi käkade lunch och mötte sedan upp Elsa & Boa på moderna museet, där de ställde ut Salvador Dali's verk. Intressant. Jag gillar hans mustasch! Har varit en mysig regn söndag, jag och Issa tog trots vädret en promenad från museet hem till henne, lagade sedan mat och fnittrade precis som vi vore i en mellanstadie killar&disco episod. Love it!

Kommentarer
Postat av: Elsa

Vilka härliga höstbilder det blev! Ingen höst depp bara höst pepp :) Älskar er mina fina vänner!! tillsammans är vi starka

2009-10-05 @ 16:41:53
Postat av: Filippa

Vad snygga ni är! Synd att jag inte hann vara med! Kram

2009-10-10 @ 22:46:26
URL: http://filippaberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0