#220




Jag har ätit middag med Issa och Elsa, vi firade Elsas födelsedag, flera veckor försenat! Eftersom vi andra tjejer aldrig kan träffats samtidigt så hade ingen styrt upp att köpa hennes present ( en rosa mr rabbit ) så därför gjorde vi(jag) ett tjusigt presentkort. 352 gånger beräknas den hålla innan den slits ut enligt säkra källor. Dock så lyste Boa och Filippa med sin närvaro. Det är alltid någon som uteblir, jag tror vi bara varit alla tillsamans EN GÅNG på söndagarna, då det egentligen är tänkt att vi allihopa ska ses tillsamans då! Nu styr jag upp det hela till nästa söndag och utser mig själv till ordförande för söndagarna. Den som inte kommer får PISKRAPP!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0