#214

Jag har pluggat/jobbat samt varit bakis, trött slö och arg senaste ett och halvt dygnen. Nu är jag helt slut på. Flyttpackar och städar ilsket for the moment. Jag är arg för att jag just måstat betala en telia INTERNET räkning på 1779:- för att vara exakt, för att mina skor är vidrigt fula och kalla, för min hy vägrar få färg och jag ser ut som ett lik, för att jag inte har ett hem, för jag råkat glömma min kamera hos Filippa, för att jag är så ful på bilderna sen i onsdags att jag överväger självmord och för att jag ligger med en chipspåse istället för sällskap som jag skulle haft!



Från den ljusa sidan så blir det dock väldigt rent av att storstäda flygförbannad! När jag städat klart så ska jag se en av mina favoritfilmer, Amelie från Montmartre!  Audrey Tautou är en av de vackraste kvinnorna jag vet.


Kommentarer
Postat av: !

Det heter fly-- förbannad

2009-11-28 @ 11:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0