# 293 - aaaaaah

Jag dör nog snart. Då jag sprungit i kylan och kommer fram till telia butiken så kan de inte hjälpa mig. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh, iphonen måste skickas tillbaka för reperation. Dock så fanns det eventuellt ett ställe i zinkensdam där de kunde hjälpa mig så jag väntar på bussen dit men upptäcker då jag kliver på bussen att jag glömt plånboken med slkort och pengar hemma. JAG DÖR. De stänger om 20 min, jag kommer aldrig att hinna. De har heller inte öppet förrän på måndag..

Kommentarer
Postat av: T

how did you break your iphone ? did you drop it ? doesnt it work at all ?

it must be very bad feeling to break it right after you get. I hope wranty covers it.

2009-12-30 @ 23:01:40
Postat av: Mathilda

T, i pushed my sim card so its now stucked in wrong hole. It works exept i can not use it. YES IM SO FUCKING ANGRY about this. No the garanty will not be cover it, and the store were it come from can not do something..

2009-12-31 @ 00:57:27
URL: http://mwmw.blogg.se/
Postat av: T

hmmm I see, it doesnt seem like a major problem I guess you can find a place to repair it with little price.

2009-12-31 @ 07:12:28
Postat av: Mathilda

Maybe, but at least not until before monday!

2009-12-31 @ 12:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0