# 286 - AMALIA KOM HEM

Just nu har jag ångest och lite panik. Jag vill att Amalia ska komma hem igen. Det är sjukt läskigt här hemma just nu. Förhopningsvis är det ett obefogat obehag. Är det någon i Stockholm som kan bekräfta att det spöregnar ute? Det smattrar emot mitt fönster, vilket jag tycker är konstigt då vädret var milt då jag gick hemåt för ca. 30 min sen. Amalia kom hem för i helvetet. Det är så jävla obehagligt här just nu. Hushållspappersrullen i köket flög i golvet och kort därefter så gjorde även toarullshållaren inne på toaletten det. Håller jag på att bli galen? Mitt internet slutade fungera för ett tag, min mobil är utan sändning och fungerar inte. Kommer jag dö inatt? Ska jag ta det säkra före det osäkra och åka hem till Filippa? Om något händer vem räddar mig då? Om jag skriker, vem kommer då att höra? Jag vill nog inte bo ensam ändå. Jag är aldrig mörkrädd om man är två eller flera. Men ensam så är jag ensamast i världen om nätterna.

knullkontakt.se om man behöver ligg, var fan vänder man sig om man söker en nattlig beskyddare?

Jag ser i kors så jävla trött jag är. Kan det inte bara ljusna så att jag kan få sova?


Kommentarer
Postat av: Antropos

allt är ok..

jag lovar

2009-12-28 @ 03:48:32
URL: http://singelkillen.blogspot.com/
Postat av: T

have a steady boyfriend yourself he keeps you cheerfull and warm :)

2009-12-28 @ 17:50:44
Postat av: Mathilda

Singelkillen, det blev lungt om inte annat !



T, i dont fucking need a BF ! ;)

2009-12-29 @ 02:52:24
URL: http://mwmw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0