#240



Jag går just nu igenom min inkorg. Min mamma långt bort ifrån norrlandskogarna har skickat ett mail, vilket inte är jätte ovanligt. Det konstiga var hur hon avslutat mailet. Jag fattar ingenting. P.S det ryktas om att du har "en vän". Stämmer det? Tror min mamma att jag är mobbad utan vänner? Vem i hela friden berättar rykten för min mamma? Vad syftar hon på? Vad menar hon med "vän"? Menar hon att jag har falska vänner? Menar hon att jultomten ska komma med något? Menar hon att hon misstänker att jag är i förhållande? Tror hon att jag har fantasikompisar? Frågan är bara var hon får det ifrån? Mamma, inte läser du väll min blogg?! 

Jag kan inte ringa upp henne och fråga. Hon skulle tro att jag inte var i mina sinnesfulla bruk om man hänvisar till vad klockan är.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahha söt :)

2009-12-12 @ 15:05:27
URL: http://idawinka.blogg.se/
Postat av: Fagel

LOL!!!! Kryptiska meddelanden från föräldrarna suger....

2009-12-12 @ 20:31:00
URL: http://fraggelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0