MIN ÖNSKELISTA

Jag fyller år, om typ två veckor. Jag önskar mig:


Dessa skor från Bianco.


Hennes hår. Alltså extensions, färg, klippning.


En svart audi a6, ( går bra med en a4 också ! ) med tillhörande körkort.


En vit macbook. STOR hårdisk + en extern hårdisk och nytt internet också.



Marc Jacobs halsband, med hjärta, MJ tag och eiffeltornet.



Dessa kings of leon t-shirtar, alla deras album och konsertbiljetter.


Marc Jacobs - rain parfym.



Acne pistols. Storlek 37 om någon undrar!



Chanelväska. Äkta!


Systemkamera. Canon, inte Nikon!


Fräsh bostadsrätt med låg hyra, innerstan eller Hammarby sjöstad. En trea helst. Valfria möbler och inredning önskar jag mig också.

Och London resa!

Det värsta är att allt är svindyrt eller omöjligt att få tag i. Så utöver denna lista vill jag typ ha ingenting? Eller jo en miljon på mitt kontantkort eller betalt abbonemang. Och sats kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0