#66


Maxim fyllde år igår och hade hyrt en liten krog. Vi drack tequila, dansade och kvällen gick i allmänhet väldigt snabbt. En supersöt tjej kom fram och ville krama mig - för jag hade en sån vacker aoura! Väldigt gulligt tycker jag. Du kommer aaldriiig in på whiiiteroom med den där blåtiran så några super coola killar, som sedan blev argsinta då jag valde att avstå från deras efterfest. Jag är dock inte så intresserad av whiiiiiiiteroom heller. Vi fnittrade mest. Boa kammade, ( ej frisör ordagrant nu!) och hela högen hamnade för ovanlighetens skull på Mcdonalds. Jag hatar dem för de inte hade vegburgare. Vi vinglade hem. Vi träffade en galning på vägen, video kommer upp sen. Extremt kul. Jag sov hos Issa, jag tror vi hade någon deeptalk konversation in i gryningen. Kan även vara så att hon slumrade till medan jag konverserade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0