#50

När jag kom hem imorse, så måste det varit någon vänlig själ som vetat att jag inte ätit, var förbannad, har tom kyl och i princip är pank. En pappkasse hängde på dörrhandtaget med ca, 100 småfranskor och 50 wienerbröd. Varken jag eller Pia har den blekaste var de kommer ifrån. Gott var det dock! Kanske var de förgiftade så att jag strax knall och faller död. Jag vet inte. Det tycks dyka upp en hel del märkliga saker varje morgon nu förtiden.

Igår ett emo scar i ansiktet, idag bröd och bullar. Begriper inte alls. Kanske så blev jag helt knäpp efter rosedränkta tamponger under armhållan, så när de andra gått hem krigade jag för brödleverans och blev skuren på kinden. Dont no, men jag tror inte det.. Jag undrar vad som dyker upp härnäst. Jag hoppas en årsförburkning ciggaretter, cola light och acne pistols stövlarna.

Eller när jag tänker efter så kanske det är någon som vill att mina lår ska bli fetare, och att jag ska se helt psyko ut varav någon skurit mig på kinden. Jag börjar få mina föraningar, kanske ligger batman drömmarna bakom detta?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0