#46


Imorse då jag vaknade så kännde jag på mig att det var något jag glömt bort, dvs att det var fredag och skola. Då jag somnade torsdag kväll var jag bombsäker på att det var fredag! Så när jag vaknade hade jag redan missat hela skoldagen. Sjukt drygt, jag vill verkligen inte hamna efter!

Idag träffade jag min mellanstadie bästis - Paz! Hon och massa tjejer var här på design gymnasiets SM.  Jag dör litegrann varje gång hon pratar. Låter askul, som en helt ny människa. Denna Östgötska alltså! Var dock mycket trevligt att ses!

Design SM, sjukt när man börjar tänka. Att jag gått tre gymnasium varav det första också var design. Måste tillägga att det var jävligt okreativ klänning som vann. ( I gämförelse med de andra bidragen. )

Kommentarer
Postat av: alaarcon

det var sjukt trevligt att ses! :D

Nu är det för mig att åka till sthlm i november när du flyttat och party on;)

2009-09-20 @ 21:02:52
URL: http://alaarcon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0