#38

Idag är det ny vecka, och jag har ingått i en pakt med Issa. Inget snacks, godis, glass, läsk eller kakor på en månad. Lite tugnt, specielt då jag är cola light beroende. Men det löser sig. Jag har också gett mig själv rederiet förbud. Rederiet är det nya sims. Ida lånade mitt sims3 nästan så fort jag köpt det, och igår frågade hon om jag ville ha tillbaka det. NEJ. Det är livsfarligt och jag tappar totalt verklighetsuppfattningen efter bara lite simsande, samma sak med rederiet då det finns obegränsat antal avsnitt. Det blir ett katastrofalt beroende och omöjligt att ta sig ur. Förra hösten blev jag alldeles till mig, flippade ur totalt! Hoppade av skolan, isolerade mig, sa upp lägenheten och blev as fet. Inget mer sims, inget mer rederiet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0