#37

Jag pratade just med min goda vän, Ida Winka samtidigt som jag läste hennes blogg och hittade hennes kvällsbok! Jag frågade vad hon skrev i den och hon berättade om sina funderingar. Idag så spekulerade hon om att Sebastian i Ariel ser ut som en snopp och undrade hur sjöjungfruar har sex. Kan med närmare eftertanke konstatera att hon har rätt. Annars så består nog hennes bok mest om sniglingar, svampbop fyrkant, troslöshet och diverse dåliga teknade filmer. Skulle med största sannolikhet orsaka köphets och medial katastrof om den kom ut i svensk bokhandel! Vi hoppas på det.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Ja men oj vad du har missat min vän, kan inte beskriva så fruktansvärt härligt! Det var jag, Matilda, Emmy, Lisa, Linda och Emma:D

2009-09-14 @ 16:00:41
URL: http://matildathuren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0