#35

Sååå, nu är jag klar med pluggningen vilket är skönt! Dock så har jag druckit 25 koppar kaffe och en liter cola light under kvällen så jag är över energisk. Sugen på sova är jag sannerligen inte. Jag har drömt hemskheter om batman i över en vecka nu. Att han står på min balkong, att han förgriper sig på mig, att han ligger under min säng, att han hoppar fram ur Issas garderob, att han förföljer mig och gör mig illa. Han finns överallt och är elak. Issa sa att drömmar är i det undermedvetna och att jag ska fråga honom vad han vill. Jag tror hon syftade på att jag är smått scitzofren och att jag själv är Batman. Så nu ligger jag varenda kväll med händerna knäppta över täcket och istället för att räkna får så rabblar jag  "-Batman, vad fan vill du mig?! , Baatman, vad fan vill du mig?! Baatmaan, vaad faan vill du mig?! Baaaaatmaaaaaaan, vaaaaaaad faaaaaaan vill du mig?!" tills jag somnar. Alltid livrädd för vad han ska hitta på härnäst.

Kommentarer
Postat av: linnea

BATGIRL :D jag visste det allt!

bokat trazan å banarne än? eller vad de heter! haha

2009-09-11 @ 11:05:15
URL: http://linneah.devote.se
Postat av: linnea

Jag har blivit av med mitt skriva-bloggberoende, dessvärre är det med bloggläsandet, fast dig klår jag nog aldrig ändå ;)

Haha, vad bra - keep me updated :D

2009-09-13 @ 17:12:01
URL: http://linneah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0