#95

Oj vad hela dagen svishade förbi! Har varit i skolan, käkat thaimat till lunch och varit hos Amalia. Vi skulle bara dricka kaffe efter skolan hemma hos henne för att sedan springa diverse ärenden. Jag kom hem för drygt fem minuter sedan.. Vi har rensat alla hennes kartonger, och jag lekte rent hus och har skurat varenda vrå i hennes lägenhet. Fy vad mycket roliga saker vi hittat! Och äckliga. Hennes gamla frimärksalbum, sjukt att hon har massa som jag också hade. Har man inga kompisar så kan man köpa små billigt! I särklass dålig skämt bok. Pluttigaste av allt vi hittade. Det är skönt att kramas! Smågristånagelsärare. Väldigt fina sluta röka kort! Amalia sprang och köpte chips för att inviga en chips och dipp skål vi hittade, som hon fått i inflyttningspresent då hon flyttade hemifrån. Och det var fyra år sedan! Sjukt ändå, vi har skurat bort all sur röklukt. Jag fattar inte ens att det gick. Lägenheten stinker gott, rent och helt orökt!

Kommentarer
Postat av: Fagel

Hej hej,



Jag vill inte vara den som är den (Eller det kanske jag vill eftersom jag tar mig tid att skriva) men kallades inte det där för bokmärken och inte frimärken? Hade själv sådana böcker och fick mig en fin fin flashback av den bilden. :):)

2009-10-07 @ 08:36:55
URL: http://fraggelberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj, haha har bara råkat skriva frimärken... var sjukt trött ! :)

2009-10-07 @ 10:05:38
Postat av: Fagel

Sånt som händer. Du är härmed förlåten. :):)

2009-10-08 @ 08:34:00
URL: http://fraggelberg.blogg.se/
Postat av: Hanniz

Jävlar den skålan skulle ja vilja ha=)

2009-10-09 @ 02:27:15
URL: http://hanniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0