#137



Igår. Söndagsfika m Issa, Boa & Tina, Felicia kom också. Sen träffade vi John och Wim, några roliga typer från Holland och Belgien. Vi drack cider på Olearys haha, och gick en promenad genom gammla stan till ett mysigare hak för att dricka öl. Där hittade jag inte min kamera och greps av panik, ringde upp cafeét och en kille hittar min kamera. Han säger att han ska lägga undan kameran så att jag kan komma in och hämta den. Jag förklarade att jag trodde att bör hinna innan stängningsdags. Det går någon timma och vi beger oss ditåt. Av någon anledning så tror jag att vi ska på Östermalmstorg, vilket vi inte skulle. Så vi hamnade på gärdet, där vi får vänta en evighet på nästa tåg. Då jag ringer upp cafeét för att säga att jag inte hinner. En man svarar, brytande på rinkebysvenska att de minsann inte har någon kamera, och slänger på luren. Jag ringer upp men de är sjukt otrevliga och säger återigen att de inte alls vet något om en kamera. Vi går vilse. Och jag är fortfarande så jävla arg över kameran. Har ringt nu på morgonen också men de vet fortfarande inget. Jag ska bokstavligen hemsöka dem alternativt käka upp alla deras kakor tills jag får igen min kamera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0