#136


Jag använder mina favorit BH:ar tills dem slits sönder och är så mjuka att man det inte ens gör någon skillnad om man är utan eller inte. Alltså typ samma varje dag. Det är 1 på 10 som är rätt storlek eller sitter bra. Nu är mina bröst alldeles blodiga för att BH bygeln högg in i ena och det är ca 5 cm djupt ärr in som har pungterat högra bröstet. Det gör så SJUKT ont. Nu leker jag Hippie och går utan bh istället.

Så om någon av mina ynka 60 läsare för tillfället, råkar vara snuskigt rik. Så behöver jag nya tuttar samt underkläder.

1581 35 78242 Nordea.

Kommentarer
Postat av: Filippa

Skönaste inlägget, särskilt slutklämmen! Hahaha. Den ska jag fan oxå köra på. hahaha

2009-10-27 @ 23:09:09
URL: http://filippaberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0