#130

Medan jag kommer ihåg det måste jag skriva ned det. Alltså äntligen är ju min episod med batman drömmar över. Dock så får jag fortfarande utlop över mina vildaste fantasier nattetid. Inatt så drömde jag att jag hade en ny lifestyle philosophy. Ja, jag sa inte livstils filosofi. Utan predikade om min nya lifestyle philosphy under hela drömmen. Jag hade en egen dokusopa i en herrgård, där jag bar en helkroppstrumpa med ett håll för framför fittan. Min filosofi var att låta könen tala och visa de öppet, men inte övriga kroppdelar. Sedan bjöd de in olika människor och bekanta till mitt hus som blev i upplösningstillstånd. Rainfeldt litade dock på mig och valde att leva med mig i huset. Hans snopp var mini liten. Sedan fick jag sitta i rättegång med Påven och han kändisläraren Nalle. Allt med live sändning på TV. Jag blev ett internationellt rikspucko och min framstjärt var på löppet varje dag.

Det är en väldigt tunn lina på morgonen mellan att vara vaken och sova för mig, så när jag vaknade till, höll grannarna i väggen intill på med en borrmaskin men inte i väggen. Alltså grrzziiigrzzi , zoom ljudet. Jag nästan skrek för mig själv - " Inte de där jävla papparazzi fotograferna igen".

Vad kan denna dröm betyda!?


Kommentarer
Postat av: issuskissus

HAHAHAAHAHAHA

DET ÄR BARA DU SOM DRÖMMER SÅ JÄVLA SKÖNA DRÖMMAR!

2009-10-24 @ 13:25:57
Postat av: Filippa

HAHAHAHAHAHA mathilda din blogg är så jävla rolig, varje gång man tittar in här är det något man garvar högt åt. Hahahaha.

2009-10-25 @ 00:09:53
URL: http://filippaberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0