#120

Jag har hittat min mobil. Den var glömd hemma hos Amalia. Jag försöker nu summera gårdagen samt klura ut hur man lägger upp youtube klipp. Sjukt vilka filmer jag gör då jag är full! Eller bakfull också för delen. Så pinsamt som det kan bli. I torsdags gjorde jag en 18 min lång film där jag är redlöst full och pratar om någon jag tycker om, igår så har jag gjort ca 25 filmer varav en om hur man kräks - UTAN att stoppa fingarna i halsen! 

Dock så spekulerar jag i om det verkligen var ett smart drag att färga håret mörkt. Fick höra TRE gånger av olika människor igår att jag såg ut som "hon som dödade sirius black i harry potter 5". Vet inte om de gått ihop i en enad trupp eller vad det var frågan om! Bellatrix heter hon visst i Harry P. Men de sa att de var något positivt, att hon var sjuuukt sexig.

"Då trailern för filmen kom ut, fick man sig en första titt på hur Bellatrix skulle se ut i filmen. Hon har svarta kläder, slitet hår och tjockt smink." - Wikipedia.






Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHAHA vad ska man söka på på youtube?

2009-10-19 @ 21:45:21
URL: http://matildathuren.blogg.se/
Postat av: Sirius Black

Ja men vadå, du Är ju lik henne so what?! (pink)

Take it as a compliment bruden Bella!

Dock skulle jag föredra Dig vråla "Avada kedavra" än den där usla Bella som först, missade, och Sen fick den avgörande formeln på mig...suck.

Plus att du är aningen hetare hehehehe.



;-)



// Sirius

2009-10-22 @ 01:02:04
URL: http://youtube.com/passsacaglia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0