#115

Jag fattar inte varför man beskriver sterotypen av en plugghäst som en osäker nörd med glasögon. Jag har gjort en uppgift i praktisk marknadsföring från 13.00 tills nu. Med tre ciggpauser och en kaffe paus. Herregud, jag känner mig som superwoman och är helt egocentriskt hyperaktiv. Det känns som jag gjort en super insats för tredje världen och att jag kommer bli amerikas nästa president, möjligtvis rik som Donald Trump. Sen såg jag att jag fått betyg på mitt Svenska reportage. MVG ! Ångesten över skolkandet/sjukandet de senaste två veckorna försvinner betydligt. Nästa vecka så ska jag vara i tid och på varje lektion. Jag ska även släpa dit Amalia. Det är inte så svårt med skola. Det är bara jävligt motigt med de tidiga morgonarna.

Kommentarer
Postat av: Isabella

fan vad bra du är!

2009-10-15 @ 23:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0