#113


Det har aldrig gått bättre i skolan egentligen. Förutom de senaste två veckorna. Jag gör allt förutom att plugga. Lite för att jag får höst frossa och feber, men jag känner mig sjukt oambitiös. Jag har prov på alla tids epoker imorgon, 12 kapitel i småföretagande på fredag, eximination inlämning praktisk marknadsföring fredag, redovisning i turism fredag, inlämning logga torsdag. Jag borde verkligen plugga, särskilt då det för en gångs skull går bra. Men istället gör jag allt annat. Har badat, gjort hårinpackning, rakat benen, smörjt in mig med bodybutter 3 ggr samt rivit ut hela min garderob. Nu läser jag noggrant min snoppbok. ALLT är så sjukt mycket roligare och intressantare att göra då det kommer till att plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0