#109



Observera att jag har mens. Då handlar mitt liv i princip bara om kakor och choklad! Jag går alltid upp omkring 10 kilo varje menstruation. Fan vad biologi lärar aktigt det där lät. Men jag får enorma kväljningar av indianer i vassen, lingonveckan och alla andra klyshor som beskriver otäckheten. Mens är så jävla vidrigt. Jag har hämtat ut recept på p-piller två gånger för att sedan glömma att hämta ut pillerna. Jag MÅSTE hämta ut dem omgående så jag slipper detta helvete. Jag blir så arg över att inte killar har mens också. BLÖDA ur könet. Det ni! Jag har mensvärk från svanskotan och så att det ilar ändå upp till nacken. Och magen gör så ont att jag tror det ligger femton barn där.

Fikade med Marica som var i Stockholm idag, har inte sett röken av henne sedan Januari så det var väldigt kul med en liten livs update! Vi bodde grannar i Umeå, men hon flyttade till Malung och jag hit. Nu har någon knubbig kille med en motor på sin cykel, alltså inte en motorcykel utan en med en slags mini motor på en helt vanlig cykel flyttat in i mitt FD hem. Jag blir gråtfärdig av tanken av ett en 20 knubbis åring med leksaks cykel bor i min lägenhet..

Kommentarer
Postat av: FAgel

Lider med dig men, du får trösta dig med att du aldrig, någonsin kommer att uppleva smärtan en välriktad pungspark innebär.

2009-10-14 @ 08:26:46
URL: http://fraggelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0