#104

Jag hatar facebook. Eller jag har världens dilemma. Jag vill bara ha folk som är mina kompisar, folk jag gillar / folk jag brukar prata med / folk jag just träffat. Och alla festival människor. Nu har jag raderat vänlistan från ca 280 till typ 90. Jag har massa löst folk som jag bara känner ytligt. Inte så märkligt då jag gått i fyra olika gymnasieklasser.. Och mängder av kompisars kompisar , folk jag kände en gång för hundra år sedan och folk jag bara träffat på någon fest. Jag tror jag ska avregistrera mig. Jag tycker inte facebook är kul. Fan jag skriver ett helt inlägg om facebook vänner. Nu ska jag göra något vettigare!

Kommentarer
Postat av: Fagel

Am I officially of your list då? :(:(



HE he. Förstår dock vad du menar. Det eskalerar ganska fort och ibland blir det bara pinsamt när man inte ens kommer ihåg vem som är vem längre.

2009-10-12 @ 10:45:49
URL: http://fraggelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0