#194


Idag var jag på stan med Filippababy ! Hittade massor jag ska köpa. Vi åt lyckokakor, men jag tappade bort min lapp och glömde vad som stod. Så tog därför en ny. "YOUR EXAMPLE WILL INSPIRE OTHERS". Wooho, jag måste dock understryka att jag redan insperar andra redan hur mycket som hälst. För några veckor sedan så bloggade jag om en marabou nyhet. Det fick Elsa att bli så sugen på den att hon suktade i flera dagar och gick runt i alla livmedelsbutiker i Vasastan för att hitta åt chokladen. Nu hoppas jag verkligen att fler sätter äckeltjejer på plats genom att ge dem en kissdrink! Eller så kanske det är så att den inte ger värkan förnst jag ätit upp kakan. Isåfall så ska jag komma på något klurigt imorgon som andra kommer bli inspirerade av.

Kommentarer
Postat av: Elsa

Du skriver så bra! Haha det stämmer verkligen det där med chockladen haha, men du inspirerar på många sätt, du är verkligen unik och jag tror du kommer komma långt

2009-11-18 @ 04:24:38
Postat av: Fahdi

Du måste verkligen lära dig skillnaden på Ä och E.

2009-11-18 @ 14:59:31
Postat av: Filippa

Jag håller med Elsa!!

Btw ska jag oxå fota min fortune kom jag på nu!



Fahdi: Shut the fuck up gnällspik

2009-11-18 @ 18:20:05
URL: http://filippaberg.se
Postat av: Mathilda

Haha så snuttiga ni är! Och Filippa, den här "Fahdi" heter inte Fadih, utan är en tragisk person från Lycksele. Du vet hållan jag pinsamt nog växte upp i. Hihi

2009-11-18 @ 18:31:15
URL: http://mwmw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0