#192

Ibland så gör jag så sjukt konstiga saker. Medan jag gör det reflekterar jag inte över att det är det minsta märkligt utan fnittrar bara, ofta handlar dessa saker om att jag äcklar mig med andras mat eller dryck.

Exempel.
Alla ni som kom på Johan Skyttes mellanstadiediscon, observera att köpte ni då chokladbollarna så innehöll dem snorloskar från mig och min vän Paz! Och var du en fittigt jobbig tjej ute i lördags, och jag gav dig "min" drink så bestod den endast av mitt kiss, is och citron. Hoppas du fick en rejäl fylla!  



Ofta händer dessa saker i kniviga situationer mot folk som gör mig förbannade. Men ibland får jag även en oförklarig flipp och gör något vidrigt mot någon jag faktiskt känner. I vintras hade jag börjat umgås med en kille som jag verkligen tyckte om. Jag vet fortfarande inte varför jag spottade en loska i hans cola glas innan han drack upp det.

Man skulle kunna tro att jag tänder på det. Det gör jag inte. Jag äcklas något så fruktansvärt att hela kroppen krampar i skratt.

Kommentarer
Postat av: Filippa

FYFAN vad du är äcklig Mathilda!!!! :O :O :O

Det är just sånt här som jag inte TÅL!!! Lova att du aldrig gör något sådan här mot mig, annars kommer jag inte våga umgås med dig något mer!!

2009-11-17 @ 21:04:25
URL: http://filippaberg.se
Postat av: Jack

Fyfan vad rätt

2009-11-18 @ 00:06:20
Postat av: Benny

Underbart det är sånt här man vill läsa! Hahaha

2009-11-18 @ 04:18:50
Postat av: Fagel

WTF??? Ha ha ha... Läser din blogg varje dag men det här var oväntat. En helt ny sida av dig. asg

2009-11-18 @ 08:02:58
URL: http://fraggelberg.blogg.se/
Postat av: linnea

HAHAHHAHAHHAHA!!

2009-11-18 @ 12:33:12
URL: http://linneah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0