#152

Det är sjukt mycket töntvarning på mig ibland. Dagen jag fyllde arton år, så frirade jag inte utan sprang till banken för att fixa ett VISA kort. Jag har varit frustrerad sen jag var 14, man kan i princip aldrig betala med ett jävla electron kort. Jag behöll dock mitt electron kort trots jag fick mitt efterlängtade VISA, och skaffade även ett mastercard kort. Kanske har jag något slags minderhetsvärdigkomplex för att jag har lite pengar, varav jag behöver tre bankomat kort.



Nu är jag helt utan, jag råkade bryta mitt electron kort förra veckan, mastercardet är i New York och mitt VISA kort försvann i hälgen. Idag har jag varit gråtandes på banken. Mitt nya jävla kort skickas ju till norrlands skogen och ner igen eftersom jag fortfarande är folkbokförd där. På vägen hem så var jag arg och ville inget annat än att hitta kortet. Det gjorde jag. Eldat och brutit i småbitar på marken utanför högstadieskolan som ligger brevid där jag bor. GUD, snorungen som gjort detta måste varit en riktig cooling. Vem fan eldar eller har sönder någon annans VISA kort?!?! JAG HADE FÖRINNIHELVETET VÄNTAT PÅ MITT VISA KORT I FYRA JÄVLA ÅR ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0