# 273 - hemnycklar

Hemnycklarna försvann spårlöst en söndag för några veckor sedan. Boa fick nycklarna och gick ut och rökte, när hon sedan kom in så sa hon -" Mathilda jag lägger nycklarna här". Var hon la dem är dock ett mysterium, de måste ha gått upp i rök. Jag och Amalia har vridit ut och in på allt i hela lägenheten, men allt letande har varit förgäves. Jag ringde därför ett medium, samtalet tog ca två minuter och hon kunde konstatera att nyckeln inte fanns i min närhet. Hon påstod att någon av mina kompisar som var här den kvällen har nyckeln utan att veta om det. Isabella och Boa tror inte på det. Jag tror på det. Dock så har jag nu fått en faktura på 200:- från mediumet och har måstat betalat flera hundralappar till för nya nycklar.


Issa, jag och Boa för hundra år sedan. Riisigt löshår.


Kommentarer
Postat av: månz

Otroligt skön blogg! :D

2009-12-26 @ 09:49:19
URL: http://bedtimedesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0