# 271 - Brittany Murphy är inte död



Jag sa så om om Micheal Jackson också, dock så var han väldigt sjuk innan så där går det att finna tvivel, men Brittany Murphy var 32 år och har blivit dissad till flera roller hon sökt senaste åren. Hennes senaste film, deadline som släpps på dvd imorgon, sålde inte lika bra som förväntat och därför tycker hennes PR agent att det vore bäst om hon var död ett tag. För om det är något jag lärt mig det senaste året, så finns det inget som hyllar och bekräftar en människa så som ett dödsfall gör. När alla pratat om det, då alla hennes gammla filmer visats om och om igen på  TV, då det kommit fram dolda "sanningar" och hon höjts till skyarna, då så kommer hon stiga upp ur graven livs levande. Vilka läkare skulle inte kunna dödsförklara någon för en rätt summa stålar? Nu kommer alla vilja se hennes sista film, en rysare om en tjej som dog i badkaret då hon själv dog i dushen? VA? Storyn är vattentät. Jag ska se filmen senare inatt så jag återkommer nog med lite kött på benen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0